swagi

Alla inlägg den 26 juli 2012

40+

Av Margarita Zogu - 26 juli 2012 11:46

hejsan kära bloggläsare!

härligt väder så ligger här och steker väldigt härligt och på lördag åker jag till 40+ landet!

kommer bli bruuuuuuuun och de har jag längtat över rätt länge nu!

aja ni som kommer vara i Sverige ta för er för sommaren kanske tar slut på helgen!

varjefall idag är det  Helsingborg festivalen och lorreeeeeeeeeeeeeeeeeen kommer så jag ock några andra polare från klassen ska dit och kolla på henne och hänga där en stund sen imorgon åker jag nog dit igen fasst med något annat gäng men hinner inte vara där så länge för jag måste packa packa & packa för ja åker på lördag!

och guess what ska nog beställa ett skärp från DAY bild kan ni få i slutet av detta inlägget     

jag bara älskar de skärpet^^

aja min pälsväst kommer nog idag bild kan ni få senare & förresten var och shoppa igår för resan köpte ett par mjukis short från gina ett per blåa, ett var G-star jeans , nya skor, ett paket troser, en keps & ett fint halsband  EXTREMT NÖÖÖÖÖÖÖÖJD!

nu ska jag gå och äta lite frukost!

så ni får ha det bar så länge

!  

Presentation


Hejsan, en tjej på 15 år som kommer blogga om sina dagar & lägga ut massor av mina egna bilder!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards