swagi

Direktlänk till inlägg 23 juli 2012

Rubrik saknas

Av Margarita Zogu - 23 juli 2012 10:14

 blogga aldrig igår. så kan berätta lite smått vad jag gjorde!

det var faktiskt en helt vanlig dag fast denna gången dök solen upp!

rätt härligt!

aja direkt ut till balkongen och sooooooooola!

sedan frågade mina päron om jag ville följa med till stranden & vem säger nej till det förutom mina syskon "INGEN!

aja där var vi en liten stund bada & sola sen körde vi hem igen! :)

Sedan vid 21.00 var det Mamma Mia på kanal 3!

Bara älskar filmen!

 aja, det var de jag gjorde igår!

och dig först ska jag till banken och fixa en liten sak sedan bär det av till stranden!


jahap, såhär trodde man sommaren 2012 skulle bli men nej..

vi hörs pusshej !  


 
 
Ingen bild

ylva

23 juli 2012 15:42

Vad lyxigt!;) där jag bor var det 18 grader och det duggade och blåste. Jag tycker också mamma mia är en bra film såg den med :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

40+

Av Margarita Zogu - 26 juli 2012 11:46


hejsan kära bloggläsare! härligt väder så ligger här och steker väldigt härligt och på lördag åker jag till 40+ landet! kommer bli bruuuuuuuun och de har jag längtat över rätt länge nu! aja ni som kommer vara i Sverige ta för er för sommaren ka...

Av Margarita Zogu - 24 juli 2012 16:09


Ny dag med nya möjligheter! idag är det faktiskt hela 24grader så snart sticker man till stranden men måste vänta till den lilla tönten "lovisa" kommer hem från jobbet sen sticker vi och träffar dom andra tjejerna! aja Kosovo på lördag kommer bli...

Av Margarita Zogu - 21 juli 2012 23:21

yeah, datan är igång igen!  Idag har inte hänt så mycket först var jag i stan med Hanna som åker om 1 timme till Montonegro sen så stack jag till 'Familija och Väla med La familija, helt ok faktiskt kom hem med ett par shorts och en paljett toppp "...

Av Margarita Zogu - 19 juli 2012 13:21

Förlåt att jag inte blogga igår kväll.. blev riktigt trött så gick och la mig ..  menmen bloggar på min brors skoldata, ÄLSKAR DEN för den är så liten ^^ -vad jag hade tänkt göra idag är inte så mycket först att gå till sommarstugan och städa l...

Av Margarita Zogu - 18 juli 2012 15:36

kände bara för att bjuda en bild på mig själv!       okej, det blev två men ja ha en trevlig dag sån hörs vi mot kvällen! ...

Presentation


Hejsan, en tjej på 15 år som kommer blogga om sina dagar & lägga ut massor av mina egna bilder!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards